برای خرید با ما تماس بگیرید

هود صنعتی بدون دودکش

هود صنعتی بدون دودکش چه کاربردی دارد؟ به طور کلی هودهای صنعتی به این گونه عمل می کنند: توسط یک موتور مکنده هوای آلوده ی محیط را جذب کرده و از از طریق لوله، دودکش، محفظه و … به بیرون هدایت می کنند. با توجه به تعریفی که در بالا ارائه شد می توان نتیجه گرفت هودهای صنعتی برای تهویه هوا هر محیط صنعتی نیازمند دودکش و یا مجرایی هستند که بتوانند از طریق آن هوای آلوده را از محیط خارج کنند.

البته لازم به ذکر است که این موضوع درباره ی هودهای خانگی صادق نبوده و هودهای بدون دودکش که نام دیگر آن هود زغالی است برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما اگر قصد خرید هود های صنعتی و یا هر ملزومات تهویه هوای دیگر را دارید می توانید محصول مورد نظر را در فروشگاه آنلاین آرناونت یافته و ثبت سفارش نمایید. اگر هم در انتخاب هود صنعتی دو دل هستید و نمی دانید کدام محصول مناسب شما است بهتر است تا آخر مقاله با ما همراه باشید. چرا که در این مقاله قصد داریم چند نمونه از هود های صنعتی و کاربرد آن ها را شرح دهیم.

هود صنعتی بدون دودکش

هود صنعتی بدون دودکش

هود صنعتی بدون دودکش در واقع تنها می تواند تا مرحله ی مکش آلودگی خوب پیش برود اما چون پس از جذب، مسیری مانند: دودکش، لوله، مجرا و … برای هدایت به سمت بیرون وجود ندارد، دوباره آلودگی ها در محیط پخش می شود.

هودهای صنعتی انواع مختلفی دارند که هر یک برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این هود ها در قدرت و سایز و کارایی می توانند با هم خیلی تفاوت داشته باشند اما نقطه ی مشترک همه ی آن ها دارا بودن دودکش است. در واقع شما نمی توانید هود صنعتی بدون دودکشی را پیدا کنید که بتواند به درستی کار کند. 

البته باید به این نکته ی مهم نیز اشاره کنیم که هود های بدون دودکش وجود دارند اما از آن ها برای مصارف صنعتی استفاده نمی شود و بیشتر برای آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه ی عملکرد هودهای بدون دودکش به این صورت است که در آن ها فیلترهای تصفیه هوایی تعبیه شده که باعث می شود هوا پس از ورود به هود تصفیه شده و دوباره به محیط بازگردد.

از جمله معایب هود های بدون دودکش می توان به گرم و مرطوب کردن محیط خانه اشاره کرد. اما این نوع هود ها دارای مزیت های بسیاری نیز هستند که باعث شده روز به روز تعداد طرفداران آنها افزایش پیدا کند. نصب آسان و نا محدود بودن فضای نصب به دلیل نیاز نداشتن به دودکش یکی از مزیت های مهم این هود ها به حساب می آید.

انواع هودهای صنعتی

انواع هود صنعتی

1- هود های صنعتی لبه دار

2- هود های صنعتی محصور کننده

3- هود های صنعتی غیر محصور کننده

4- هود های صنعتی مکش از نار

5- هود های صنعتی سرعت بالا

6- هود های صنعتی کنوپی

سوالات متداول

1- چرا هود صنعتی بدون دودکش وجود ندارد؟ معمولا محیط های صنعتی آلودگی های زیادی تولید کرده و برای ازبین بردن این آلودگی نیاز به هود هایی با قدرت بالا در مکش است. از آنجایی که هود های بدون دودکش تنها به وسیله ی فیلتر زغالی باعث تمیزی و پاک شدن محیط می شوند می توان نتیجه گرفت حجم هوای آلوده در محیط های صنعتی به اندازه ای نیست که بتواند تنها توسط فیلترهای زغالی تصفیه شود. معمولا برای تهویه ی هوای محیط های صنعتی لازم است هوای آلوده به بیرون هدایت شود.

هود صنعتی بدون دودکش

سخن آخر

اگر برای تهویه هوای محیط های صنعتی نیاز به ملزومات تهویه هوای صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشتید می توانید دستگاه های مورد نیاز خود را از مجموعه ی آرناونت خریداری نمایید. انواع هودهای صنعتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تنها در فروشگاه آنلاین آرناونت.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

تماس و مشاوره

۰۲۶۳۲۳۲۰۴۵۴

نتیجه‌ای پیدا نشد.

کسانی که این صفحه را دیدند معمولا از صفحه های زیر هم دیدن کردند

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up